czwartek, 7 października 2010

poprawka

do dzisiejszego posta... Ma pospała w sumie dwie godziny, ale to tylko dlatego, że na każde mruknięcie czy szum leciałam do niej i aplikowałam smoczek! obecnie tatulo przysypia z młodą na kolanach w pozycji raczej nie  za wygodnej. tzn tatulo przysypia Ma nadal nie! po tym jak sobie pojadł koło 14tej zostawiłam ją w ramionach taty i wyszłam po pozostałą dwójkę! Zu troszkę nie miała ochoty tak wcześnie wychodzić, ale jednak pozbierała swoje karteluszki, zabrała z półeczki zdobyczne - zobacz jakie ładne! - kasztany i "noski" i wybiegła z przedszkola. jeszcze w drodze powrotnej przypomniała sobie o liściach, które zostały na placu zabaw ;(... ale sytuację uratował nowy maleńki kucyk! więc dotarłyśmy radośnie do szkoły. gdzie tęsknił za mną mój szczerbaty syn - wczoraj wypadł trzeci już ząb, dzisiaj wypadł czwarty i spokojnie może w zaciśniętych zębach trzymać cygaro, bo papieros by mu chyba jednak wypadł!!! zgarnęliśmy Mi, a przy okazji Agę i Wiki i z zapakowanymi dziećmi z tyłu w aucie podążyliśmy do domu! byle szybciej bo wiatrzysko dzisiaj i temperatura raczej mało zachęcająca do spacerów! mimo pięknego słoneczka! w drodze powrotnej Mi zaproponował że jakby co to on ma 300 zł w portfelu to mandat za trzy nie zapięte pasy zapłaci!!! proszę jaki chętny do płacenia! myślę, że mu szybko ta hojność zniknie z charakteru!
teraz jak już po obiadku jesteśmy, ekspresowym i dziwnym... marzę tylko o ciepłej relaksującej kąpieli, ciepłej aromatycznej herbatce i spokojnym leżakowaniu, aż do zaśnięcia... a to jeszcze tyle trzeba zrobić - DZIŚ!
no i ważna rzecz: dzisiaj po raz kolejny - już z właściwym oprzyrządowaniem - odbyła się próba podania dziecku kaszki.... uważam, że była to próba udana.... dziecko pojadło i się trochę uspokoiło.
ten post taki jakiś pełny chaosu, ale taki dzisiaj dzień ;) pozdrawiam wszystkich zaglądających i czytających!!

2 komentarze:

  1. Jaki to sprzęt do tej kaszki? butla czy micha i łyżeczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o taki... http://www.lovi.pl/produkty,butelka_wielofunkcyjna.html
    oraz smoczek do kaszki ;)

    OdpowiedzUsuń